Jólszervezett informatikai rendszerek a XXI. században

Néha szoktam rendelni ezt-azt a netről (dvd, zene cd), de eddig nem volt semmi probléma. Ami volt az is leginkább az én hülyeségemnek volt betudható. Most viszont sikerült találni egy “nagy jól felépített” webáruházat. A cég külföldi cd-k hazai megrendelhetőségét és kiszállítását végzi, ami már nekem is eszembejutott, dombornyomott kártya hiányában, ez egy jó ötlet (paypal, utánvét, banki átutalás, bolti fizetés). Pont ez kell nekem, nincs dombornyomott kártya, és a bolt a mamut II.-ben van (Moszkva térről indul a buszom Zsámbékra), útbaesik. Nagy lelkesen megrendeltem egy cd-t az oldalon csütörtökön, pénteken este kaptam egy levelet miszerint átvehetem a cd-t, megérkezett. Kicsit meglepett hogy ilyen gyorsan, de gondoltam volt raktáron és ezért ilyen gyors (még bosszantott is, hogy 2 órával az előtt jártam ott, hazafele menet bemehettem volt). Ma Zsámbékra utazásom alkalmával bementem a boltba és mutattam a levelet amin az adatok voltak. A hölgy elkezdte keresni a cd-t. Akkor kezdett gyanús lenni a dolog amikor már 3x nézte meg mindenhol. Akkor egy srácnak szólt aki ránézett a gépre és megállapította, hogy az az értesítés egy másik rendelésnek szólt, adjam fel a hírdetést még egyszer… Pompás. De most nem is csak arról van szó, hogy az én megrendelésem. Mi van akkor ha történetesen indulás előtt elolvasom pénteken és be is tudok menni a boltba? Elviszem a cd-t és az aki ténylegesen megrendelte, várt 3 hetet tök fölöslegesen, mert elvittem az orra előtt a cd-t… Ez van, Pistike megviccelt.

Az ötlet jó, nem lehetne ezt normálisan csinálni?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.